Napiers webinar: tips, triks og beste praksis for LinkedIn

Advancing Forum Analytics at China Data
Post Reply
rabia963

Napiers webinar: tips, triks og beste praksis for LinkedIn

Post by rabia963 »

Sosiale medier fortsetter å spille en stadig viktigere rolle i kommunikasjonen med kunder, spesielt i det nåværende klimaet av COVID-19-pandemien. I B2B-bransjen er LinkedIn uten tvil den mest vitale plattformen for å koble til og engasjere seg med publikummet ditt; men vi hører ofte markedsførere spørre hvordan markedsfører jeg vellykket på LinkedIn?

Napier holdt nylig et webinar ' Tips, triks og beste praksis for LinkedIn ', som dekker hva du kan gjøre for å lykkes på plattformen. Vi adresserer:

Hvordan få resultater fra LinkedIn-profilen din
Optimalisering av bedriftssiden din
De 5 beste tipsene, triksene og ideene for LinkedIn
Registrer deg for å se vårt webinar på forespørsel ved å klikke her , og ikke nøl med å ta kontakt og gi oss beskjed om tipsene våre hjalp deg!

Napier Webinar: "Tips, triks og beste praksis for LinkedIn"-utskrift
Foredragsholdere: Mike Maynard

Så hei alle sammen, og velkommen til vårt andre nettseminar. Og jeg setter stor pris på at du blir med oss ​​på dette LinkedIn-nettverket for tips og turer. En mobiltelefonnummerliste ting å si er at chatten i webinarsystemet er åpen. Så hvis du har spørsmål eller ønsker mer informasjon, vennligst legg et spørsmål i chatten. Og det jeg skal gjøre er at jeg tar opp dem på slutten av webinaret.

Image

Ok, så åpenbart, med COVID-krisen, og med mange mennesker hjemme, har det vært ganske mye oppmerksomhet på sosiale medier for å nå publikum innen b2b-teknologi. Og i virkeligheten har vi faktisk sett at b2b-teknologi har hatt enorme resultater og store fordeler ved å bruke LinkedIn som en sosial plattform de siste månedene. Så det er ikke noe nytt. Det er ikke relatert til at folk faktisk er hjemme er definitivt relatert til LinkedIn, og blir mer en medieplattform som merkevarer og selskaper må forstå for å få best mulig rekkevidde til sine potensielle kunder. Så hva skal vi snakke om? Vel, det første vi skal snakke om er virkelig noe som krever en investering. LinkedIn krever tid, og faktisk krever LinkedIn mye tid hvis du vil være effektiv. Så det er absolutt ikke frie medier. Men det vi har sett er når folk gjør LinkedIn riktig, så er det definitivt verdt innsatsen.

Så, dette webinaret vil snakke om, du vet hvordan du kan få resultater fra LinkedIn, med en rimelig mengde tid og energi fra nettstedet ditt. Innen LinkedIn er det imidlertid to områder du må se på. Den ene er din personlige LinkedIn-profil eller faktisk personlige LinkedIn-profiler til ledere i din bedrift. Og den andre er firmasiden din. Så dette er siden som dekker informasjonen om organisasjonen din. Så vi skal se på de to områdene hver for seg. Og til slutt skal vi se på noen ideer for å komme i gang. Så våre fem beste tips, triks og ideer for LinkedIn, for å gi deg noen ideer om hva du kan gjøre med LinkedIn, og hvordan du kan gjøre det mer effektivt for deg.
Post Reply